Post by Deleted on Feb 24, 2022 22:20:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Annelids: Online battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Annelids: Online battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ingen annonser ▞▞▞
▞▞▞ Annelids: Online battle 2022 version ▞▞▞
Jeg vedder på at du må slette Halloween fordi gresskar er det verste på kartene dine, og de brenner deg hvis du berører det, og hvorfor har du alltid hatter av hekse jeg ville lagt til 10 000 stjerner til spillet ditt hvis du sletter Halloween fordi det er det verste
Dette spillet er veldig fantastisk
Thevidiya punda lousu kudhi ennda sunny da intha gama senjavan nallave irukkaamattan seekkarm sethu pooduvan
Min første kommentar i play store i hele mitt liv
Pvp multiplayer krever kjøp og det står ikke i Google Store.
Gjør kontrollen og fienden enklere i nivåmodus.
Annelids: Online battle Akcja rcl
Jeg elsker selve spillingen, men noe plager meg jeg kan ikke chatte med andre spillere på nettet, jeg håper du fikser dette, jeg vil virkelig sette pris på det
Dette spillet er bra, men det er ikke alle våpen vi ikke kan få eller kjøpe med spillmynter vi må, men med ekte penger, så jeg liker ikke denne funksjonen fjern denne funksjonen og legg til nye våpen som vi kan kjøpe fra spillmynter og legge til farlige våpen
kul bro, men trenger litt oppdatering trenger zombie-modus
Det spillet er veldig dårlig all fiende av flaks i ditt navn på det var den beste lykke i
Supermorsomt spill, vanskelighetsgraden øker etter hvert som du spiller, men blir ikke umulig. Du kan tilpasse ormen din og utføre kule drap i de forskjellige modusene. Det blir litt repeterende etter en stund og flerspilleren er kun for folk nær deg
Jeg hater dette spillet, det er dårlig grafikk og det verste er at ai er vanskelig👎👎👎👎😡😡😡🅱️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️
Det er et bra spill jeg har spilt dette spillet før og jeg liker det. Bra 🔫 og mange flere, og grafikken er op og spillet op, så det er en god tilfredsstillelse, strategi og handling.
Annelids: Online battle Acțiune nda
Dette spillet er et veldig fabelaktig spill i verden. Dette spillet er bedre enn PUBG og gratis ild. Dette spillet inneholder også fantastiske våpen og kart. Jeg spiller dette spillet fra 1 år uten å slette. Jeg har fullført alle oppdragene og har låst opp alle kartene. Mesteparten av tiden pleide jeg å spille online og noen ganger med brødrene mine. KORRIDOR, JUL OG SLIPPER ER MINE FAVORITTKART. Last ned og nyt dette spillet. Jeg liker å gi 5 stjerner. Og dette er min 500-ords kommentar for dette spillet. Jeg er ekspert på dette spillet😊😊
Bra spill, men har etterslep til tider.
Det var et veldig veldig fint spill. Det var mye bedre enn gratis brann, PUBG & COC. 💙💚💛💜💟👍👌👌👌
For cheesus skyld folk går spille ormer eller noe annet som denne billige knockoff
Jeg brukte penger på dette spillet, og det slettet ikke bare kontoen min, men det gir meg tilbake pengene mine
Noob-spill, jeg liker det ikke. Jeg blir kjedelig. Vel, jeg spiller det er veldig veldig veldig kjedelig
Dårlig spill i verden på 6 eller 7 nivå så mange hackere og juksemakere dreper deg igjen og igjen som et juksespill i verden, så jeg ber om at du ikke installerer dette spillet fordi når du spiller dette spillet var spilleren så sint på mobilen min også krasjet av sinne, så ikke installer dette spillet
De ønsker å kopiere minimilits, men de gjorde det til ormemilits med svært dårlige kontroller
Spillet er for bra👌 men problemet jeg gir 3 stjerner er =fungerer ikke sjø😡
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Macera Oyunları vly
Veldig dårlig spill og ikke interessant ☹️😕
Bastspill i word
Dette er det beste spillet jeg ikke spiller fordi jeg spiller 2 3 måneder etter dette er best
Annelids: Online battle Action obh
Spillet er bra, men dessverre er det for mange juksemakere. Jeg har sett spillere slippe bomber, pigger, napalmer og avfyre missiler på en gang. Dessuten er de hemmelige våpnene for dumme. Man kan parkere et sted og ikke gjøre annet enn å skyte opp søkerraketter. Disse hemmelige våpnene kan også skaffes ved å laste ned tredjeparts mods i stedet for å støtte spillet riktig. Kom igjen utvikler, våkn opp
Fint spill, men ikke så fint
Liten type gratis ild Jeg liker dette spillet veldig godt.
Å ligge
Bra spill og mange spillere også jeg liker det
hyggelig
Annelids: Online battle پرتحرک fon
Jeg betaler 5 ganger for å deaktivere annonser og det har fortsatt annonser og jeg betaler for ekstra våpen og i neste utfordring antar våpenet at disse spillet stjeler pengene dine fort.
Den installeres ikke
Vakkert avhengighetsskapende. Vanvittig strategibasert spill. Jeg møtte en feil nylig. Jeg mistet rundt 100 egg fordi jeg prøvde å arrangere et spill, men jeg mistet ikke myntene mine. Anbefaler virkelig dette spillet.